13 Eylül 2007 Perşembe

Yine Bir ´Çete´ {V.P.G

Dün 18:12 sularında forumda (bir gizli örgüt tarafından gönderildiğini söylüyor) bir açıklama yapıldı.
Mesajda "Sevgili arkadaşlar, burada size bir gizli örgüt tarafından gönderildim. Singapur Seçimleri hakkında söyleyecek bir kaç şeyim var. Sevgili arkadaşlar, bu insanlar Türk'lüğü kullanarak seçimleri kazanmaya çalışıyorlar. Hemde suçlu insanlar. Önce geldiler iktidara. Ve hata yaptıklarını DEVlerde kabul ettiler. Öldürüldüler....Şimdi de onların varisleri seçime girdiler. Burdan onlara sesleniyorum."Eğer hemen seçimlerden çekilmezseniz, ve seçimi kazanırsanız Singapur için çok kötü şeyler olacak."Ben bir şey yapacağım demiyorum. Suç yeteneğimde yok... Ben yapmayacağım... Ama kötü şeyler olacak... " yazıyor.

Haklı gibiler. Şimdiki adaylar kimler bilmiyorum ama, öncekiler gibi insanlarsa, ben de alırım baba yadigarı zombi tüfeğimi, alınlarının orta yerlerine indiririm kurşunu.
"Zaten PopoWorld bizi tanıyacağı kadar kötü tanımış, Singapur'u batırsak ne yazar" da denebilir...

1 yorum:

Adsız dedi ki...

Haklı gibiler mi? Çetelere sempati duymaya başlarsak, iyi çete - kötü çete ayrımı yaparsak unutmayalım ki iyilik görecelidir. Başka birilerinin "iyi" çetesi de gelir bizi çarpar, çarpmakta da kendilerini "haklı gibi" bulabilirler. Oturduğumuz koltuk yanıp Popomundo'da popo üstü oturmadan çetenin çete, suçun suç olduğunu fark etmek, suça ve çetelere sempati yaymamak lazım, forum yada basın aracılığıyla ;)