13 Eylül 2007 Perşembe

dünya tatlısı bi insan :) REMCO

çilekli,çikolatalı milkshakelerimizi yudumlarken uzun süredir basınla konuşmayan ve her röportajı rededen remco sakin tavırlarıyla beni çok şaşırttı...Yıllardır elinden düşmeyen sigarası ve karizmasıyla karışmdaydı. Baştan anlaşmıştık, çok soru yoktu... Ama müziğe geri döneceğini, hayranlarını çok özlediğini dile getirdi.
Tekrar vali olmak ister misin diye sordum soruya da 'güçlü olmak icin valilige ihtiyac yok' diyerek o meşhur özgüvenini tekrar hissettirdi. Ayrıca çok da güzel bir taşlamada da bulundu!
Daha çok hayattan, ilişkiler sohbet ettik. Bana belki de yaşayabileceğim en kısa ama en güzel röportajı yaptırdı.
Remco dalgası çok yakında kasıp kavurucak herkesi.

dipnot: Bayanlar Remco gerçekten çok yakışıklıymış :)

7 yorum:

Adsız dedi ki...

eee röportaj nerde?

Adsız dedi ki...

hıımm guzel bı haber .
ayrıca cok yakısıklı daha cok karızmatık dıyelım .
bı adama sıgara bu kadarmı yakısır. onun yuzunden tıryakı olucam :))

cok sevındım bence cok emek veren cok özenli ve cok hassas ve de inatcı biri :)

Adsız dedi ki...

röportaj yok leslieyi görünce kaçmış. leslienin korkunç yüzünü ıyyyk. yoh bacım yoh bu iş yörümez

Adsız dedi ki...

çirkin kıs. stephen smithe acıorum. yazık valla adama. bide aldattın utanmadım tuhhh sana

Adsız dedi ki...

bu cırkın kıs... banamıydı. :)))

dusuncene saygı duyarım. bana gore yakısklı . en azından o resımde oyle. kı olmasa bıle ne farkeder karakter saglam. fızıksel tarafını sevgılısıne bırakalım. adamı alıp ..... yapmayacagımıza gore.

allah sahıbıne bagıslasın. ama cok ıyı bırı :)

Adsız dedi ki...

nayır sana deildi yorum. leslie barçayaydı

Adsız dedi ki...

pissst